erathoo: Jag skrev mest om vilka vi tappat. Men Lehtonen är en klassvärvning, synd på alla skador/sjukdomar bara. Dock kan han på långa vägar inte ersätta alla våra tapp, till exempel på centersidan. Hur skulle han kunna göra det?
Sedan uppmanar jag dig att läsa Pätr's blogg, att börja säsongen med tre stycken orutinerade backar i truppen kändes/känns lite väl magstarkt även för mig... Inkompetens hos sportcheferna?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Dock kan han på långa vägar inte ersätta alla våra tapp, till exempel på centersidan. Hur skulle han kunna göra det?
Sedan uppmanar jag dig att läsa Pätr's blogg, att börja säsongen med tre stycken orutinerade backar i truppen kändes/känns lite väl magstarkt även för mig... Inkompetens hos sportcheferna?