Swordster: Sedan tycker jag att den styrelse vi har idag är otroligt proffsig. Man har förädlat det bröderna Uhlin, Willysson, Micke Sandgren, Habba, Kjelle, jag m fl byggt upp och utvecklat organisationen och tagit fram jättesnygga supporterprylar med stilren design och subventionerat resorna föredömligt och har en god ordning på ekonomin. Jag är otroligt nöjd. Nu har inte jag löst medlemskap för denna säsong, det skall erkännas men det kommer ske inom kort. 100kr för att tillhöra en välmående förening är en billig investering. Och jag är stolt över SK. Så jag ser inget som helst fel i arvodena. Medlemmarna får mycket hockey och gemenskap för sin satsade slant.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Swordster: Sedan tycker jag att den styrelse vi har idag är otroligt proffsig. Man har förädlat det bröderna Uhlin, Willysson, Micke Sandgren, Habba, Kjelle, jag m fl byggt upp och utvecklat organisationen och tagit fram jättesnygga supporterprylar med stilren design och subventionerat resorna föredömligt och har en god ordning på ekonomin. Jag är otroligt nöjd. Nu har inte jag löst medlemskap för denna säsong, det skall erkännas men det kommer ske inom kort. 100kr för att tillhöra en välmående förening är en billig investering. Och jag är stolt över SK. Så jag ser inget som helst fel i arvodena. Medlemmarna får mycket hockey och gemenskap för sin satsade slant.