Inlägg: 1100403
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Maggan: Nu har jag inte någon anledning att riktia kritik mot SK. Men jag förstår inte varför man inte skulle få kritisera SK i deras officiella forum? Swordster lyckades ju få fram sin kritik och t.o.m flera svar och diskussion i frågan. Vad är fel med att han framför kritiken här? Så länge du är vald av SKs medlemmar så får du nog tåla kritik ifrån åtminstone medlemmarna ibland. Även om du gör ett bra jobb.
Är det bara för att klaga för klagandets skull? Jag menar, den här GB'n har ju varit full med negativitet hela säsongen.
Har ni några klagomål, var man eller kvinna nog och ta kritiken ansikte mot ansikte istället.
För det känns ju inte så roligt att veta att fastän man fixar med allt möjligt, jobbar kvällar, helger och matchdagar för SK så är det tydligen inte bra nog.