Inlägg: 1100448
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laken: Som tillägg så kan jag också säga att rent juridiskt så blir det väldigt svårt att ställa någon till svars om de inte har fått någon som helst ersättning för sin insats i en styrelse.
Förstår inte vad det är att diskutera överhuvudtaget, faktiskt.