1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1101304

Sv: TIK:s ekonomi
Tikinmyheart: Så varför spelar vi inte som ett lag? Jag var väl en av de första som redan förra säsongen skrev att vi inte längre är det lag som kämpar hårdast, redan då märkte man av attitydsproblemen.

Jag vill också uppmana dig att läsa Pätr's klockrena blogg:
Ljus Blogg - Konkret förslag i värvningsdjungeln:

"Att fylla en åttamannauppsättning med tre stycken oprövade förmågor var väl magstarkt i mina ögon."

En sak till, ingen - absolut ingen - kan väl tro eller förlita sig på vi inte får ytterligare skador!? I dagens elitidrott får man räkna med några skador och då gäller det också att ha en bred trupp!
Vi är ju extremt skadeGYNNADE för tillfället, jag undrar om alla förstår det?

Moe går in på 6 backar.
Erixon ska iväg på JVM och bör därefter få utvecklas i lugn och ro.
Persson håller inte riktigt på elitserienivån.

Till sist, oavsett om vi spelar som ett lag eller inte så är min bestämda uppfattning att backsidan (i första hand) behövs stärkas upp!

Svarskommentarer

Sv: TIK:s ekonomi
Laken: "Jag var en av de första", Jag tyckte så redan då", "Jag tänkte det innan nån annan" och "Jag bla bla bla"...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer