Heleniz: Håller med dig! längtar verkligen till den 26:e! Hoppas bara att timrå gör en bra bortamatch så man slipper bli utskrattad!
Inlägg: 1101457
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
persson: Hoppas de planerar att göra en bra match då de själva är med och bekostar resan. Då vill de nog inte skämma ut sig när så många hemmasupportar kommer upp :)