Så här stod det om Janne Niinimaa i ett inlägg nånstans: "finland's worst defenseman after Berg :DD should think about opponent's passing, not always hunt the guy with the puck, though sometimes he doesn't even hunt that... "
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"finland's worst defenseman after Berg :DD
should think about opponent's passing, not always hunt the guy with the puck, though sometimes he doesn't even hunt that... "
Aki-Petteri Berg? I såfall är jag nöjd :)