Uno Gordon: Jag tror faktiskt att du tar poäng där, Magnus. Men det är väl det enda kritiska man kan säga om ledningen. Åtminstone från de som är någorlunda insatt i problematiken. Å andra sidan har problemet varit känt bra länge fast vi inte sett några åtgärder som direkt påverkar. Ja, det skall väl ara läkarbytet då.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
länge fast vi inte sett några åtgärder som direkt påverkar. Ja, det skall väl ara läkarbytet då.