Inlägg: 1101548
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så är de tragiskt o se Tre Kronor få stryk hela jävla tiden i dessa EHT turneringar, känner inte BÅG samma sak eller är de kul o torska i dom här turneringarna hela tiden, fan va less man blir.
+ 1
Jensen_12: SVT2 19:30