Uno Gordon: Det jag menar är att anställda i Timrå IK inte ska prioritera åsikter som inte kommer ifrån insatta personer före vad som är föreningens bästa. Ditt andra stycke i ditt förra inlägg tyckte jag antydde tvärtom.
Åsikter och funderingar får man absolut ha. Likväl som man här också får ifrågasätta de åsikter som vädras.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Åsikter och funderingar får man absolut ha. Likväl som man här också får ifrågasätta de åsikter som vädras.