Berglund: Jag brukar inte reta upp mig på såna här saker men idag blev jag Oootroligt irriterad. Man sitter en hel match o kollar på Sverige- Finland, låt gå för att det är sen skitturnering i Moskva men ändå. Matchen går till Sudden o straffläggning. När straffarna ska börja då BRYTER man sändningen, för att visa Landet Runt!!!!!! o hänvisar till webben som bryter ihop som ett billigt psykvrak utan mediciner!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man sitter en hel match o kollar på Sverige- Finland, låt gå för att det är sen skitturnering i Moskva men ändå. Matchen går till Sudden o straffläggning. När straffarna ska börja då BRYTER man sändningen, för att visa Landet Runt!!!!!! o hänvisar till webben som bryter ihop som ett billigt psykvrak utan mediciner!
Man kan ju bli tokig för mindre. Var är Whiskeyn?