1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1102160

Sv: Silly Season 09/10 AS eller ES?
Mackelito: Asså äre någon som vet om Pyörälä kan tänka sig att fortsätta i Timrå Ik eller ? Hynning kan ja säga att ja skiter i han är bra offensivt men han är ingen lagspelare och har dålig plusminus, jag vill ha lagspelare som Mika P i Timrå som jobbar hårt över hela banan och kan producera poäng :) Lehtonen lär dom ju gö allt dom kan med, Backe spelar ingen roll tycker jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.