Inlägg: 1102227
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10 AS eller ES?
mikenomad: Värva ha ha nej snåla sig ur är vad ansvariga ger sponsorer supportrar i julklapp. Det skulle ju hända saker under de här två veckorna minst en ny back klar till skellefteå matchen vart då?? Johansson S-valls linkan ännu ett svammel från er. Det är ju inte konstigt att sponsorer hoppar av efter "året runt tomtar" som bara ljuger yrar hela tiden om förstärkningar. VART TOG PENGARNA VÄGEN ?? nä det törs kan ni inte säga! och inte en kontrakt förlängning av någon bra jobbat linkan robban. Ger bra PR till sponsorer supportrar ha ha avgå snål Johansson du är rökt av SPONSORER !
Tycker mig däremot läsa mellan raderna att helt plötsligt blev ambitionen att värva kraftigt lägre sedan beskedet om Wandell. I så fall är hans återkomst närmast ödesdiger, samtidigt som ett dylikt tänk och agerande är likvärdigt med tjänstefel av ansvariga i föreningen.