"all heder åt eran klack! det är inte alla gånger man kan stå och prata vettigt med motståndar supporters i pausen! och klacken hejade på sitt lag istället för att hata motståndarna, det är stort! många lags supporters borde lära sig av er! grattis till segern ni ville mycket mer än oss ikväll!"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Klacken får beröm från Skellefteå:
"all heder åt eran klack!
det är inte alla gånger man kan stå och prata vettigt med motståndar supporters i pausen!
och klacken hejade på sitt lag istället för att hata motståndarna, det är stort!
många lags supporters borde lära sig av er!
grattis till segern ni ville mycket mer än oss ikväll!"
Saxat från Hockeysverige.se