Nyaste hejarramsan, uppfunnen på bussen av en trevlig herre: "Vräk in pucken, och fort ska det gå, go go go! Brynäsjävlar åt helvete nu, go go go! Och fort ska det gå!" Hahaha, så jävla skön. Finns på film, kanske blir en youtube, men jag måste fråga om lov först :)
TACK till alla som var med till Skellefteå, grymt skön stämning hela vägen. Massa beröm fick vi av alla där uppe också :)
TACK Timrå IK, helgen är räddad. Nu tar vi LHC av bara farten på söndag. "Och fort ska det gå!"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Vräk in pucken, och fort ska det gå, go go go! Brynäsjävlar åt helvete nu, go go go! Och fort ska det gå!"
Hahaha, så jävla skön. Finns på film, kanske blir en youtube, men jag måste fråga om lov först :)
TACK till alla som var med till Skellefteå, grymt skön stämning hela vägen. Massa beröm fick vi av alla där uppe också :)
TACK Timrå IK, helgen är räddad. Nu tar vi LHC av bara farten på söndag. "Och fort ska det gå!"