nixXz: Precis, tänkte just posta länken själv, Fransson har ju riktigt goda kvaliteter, han behöver bara komma till en bättre miljö = Timrå :-)
Inlägg: 1103465
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
erathoo: mm men han är offensivt skicklig, och vi behöver främst en defensivt bra back. Fast en bra Fransson skulle inte vara dåligt det heller.