mikenomad: Nä iofs, men vi TAR ALDRIG chansen i år och skaffar oss nåt övertag på lagen under oss, slarvar iväg lägena.
Inlägg: 1103782
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - LHC 2008-12-28
MB: Fast jag är inte så säker på att jag håller med om att oavgjort mot LHC är att slarva bort ett läge....