Inlägg: 1104229
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Rooster23: Svensson har väl redan kontrakt över nästa säsong så just honom slipper vi signa om för tillfället. Axelsson flyttar nog på sig och prövar AHL-hockey. Sundh är dessutom nyttigare än Axelsson i defensiven så det känns vettigare att förlänga där isf.
Sv: Silly Season 09/10
Rooster23: Enligt "de som kan" så tillhör han europatoppen bland backarna på den här sidan pölen och jag anser mig även ha ett hyfsat hockeyöga själv så jag är beredd att hålla med dem.
Varför då skriva som du gör om du tror på dem? Jag tror dock att man nöjer sig med att försöka förlänga med en av dem, Björn. När det gäller Axelsson så skulle han må bra av att kliva ner ett pinnhål till AS.
Varför då skriva som du gör om du tror på dem? Jag tror dock att man nöjer sig med att försöka förlänga med en av dem, Björn. När det gäller Axelsson så skulle han må bra av att kliva ner ett pinnhål till AS.
Vi får välja att se på Silly Season från den positiva sidan. En hel del kapital frigörs och sportcheferna kan bygga en ny Timrå-stomme. Bäst vad det är så hittar man en ny Krykov någonstans eller en ny Sanny Lindström.
Axelsson och Svensson är ju bra tredjelinespelare och Svensson har ju även visat sig producera när han spelar med bättre omgivning. Jag tycker det är motiverat att signa dem.