Varför jag inte valt Backlund är för att jag tror Åkerlund kan bli riktigt bra bara han få chansen. Sedan är han billigare. Tycker även att Backlund står still på något vis. Men självklart tycker jag han är riktigt bra för det, men tror att Åkerlund kan "växa" om.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varför jag inte valt Backlund är för att jag tror Åkerlund kan bli riktigt bra bara han få chansen. Sedan är han billigare. Tycker även att Backlund står still på något vis. Men självklart tycker jag han är riktigt bra för det, men tror att Åkerlund kan "växa" om.