Förstår min inte på hockeyligan.se de hade en matchrapporteringstjänst som var snygg och fungerade klockrent men nu har de totalt bytt ut den till nått jäkla skräp som inte ens uppdaterar sig själv. Värdelöst
Inlägg: 1104597
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
jonmannen: För egen del har jag aldrig haft några problem med hockeyligan.se:s "livetjänst". Funkar alltid som den ska.