Inlägg: 1104801
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Taurus: vilken back var dålig i dag menar du .. var tex robin johnson dålig .. har du sett matchen ?
Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Jag är besviken, allra mest på de som ska vara stjärnorna i laget.
Tror jag också med tanke på att det är bara Styf och Lehtonen som håller ES klass!!!