1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1104886

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Ambroo: Börjar också luta åt det! Den här truppen är makalöst felbalanserad och har helt kört fast. Det går liksom inte ihop.

Jag tycker att vi har rätt att vara missnöjda. Vi hade hugg på final i fjol ("Ni kunde vunnit - enligt NHL scouter" ), och år är vi helt nermonterade (fullständigt felbalanserad trupp - enligt samma NHL scout). Jag tycker inte att det är acceptabelt med ett så stort fall på ett år. Luleå har dalat i 10 år eller nått.

Nä, vi får börja om från början, som vi gjorde första året med Kenta. Den här epoken Nubben+Kenta är över. Bara bryta ihop och komma igen

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.