mikenomad: Robban är välkommen ! Vi behöver någon med hjärta och hans gruff framför mål.
Inlägg: 1104907
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Känns lite surt med noll poäng såklart , men eftersom vi hade maximalt flyt med resultaten i de övriga matcherna så är ju läget +/- 0
Vila nu , sen tar vi nya tag på lördag
Vila nu , sen tar vi nya tag på lördag