"Uno, om du inte är betalande medlem i Timrå IK så har du förverkat din rätt att ha synpunkter på Timrå IK, men som betalande medlem i SK kan du ju lägga ditt fortsatta fokus på SK i stället."
Yttrandefrihet, vad är det för något???
"Om man nu som uno har så mycket åsikter om ditt och datt vore det klädsamt om han var en betalande medlem,"
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Per HApps:
"Uno, om du inte är betalande medlem i Timrå IK så har du förverkat din rätt att ha synpunkter på Timrå IK, men som betalande medlem i SK kan du ju lägga ditt fortsatta fokus på SK i stället."
Yttrandefrihet, vad är det för något???
"Om man nu som uno har så mycket åsikter om ditt och datt vore det klädsamt om han var en betalande medlem,"
Vända kappan efter vinden???