fredriko74: Det roliga i svaret också..,vad har han med laget att göra inför en match??? Fylla vattenflaskorna åt matrialaren???
Det enda han ska koncentrera sig på är att få fram ett kanongäng till nästa år och hitta förstärkningar innan fönstret stänger. Eller springar alla i Timrås ledning och tycker en massa i korridorerna inför en match?? Stabil organisation det här, med tanke på svaret verkar det så.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det enda han ska koncentrera sig på är att få fram ett kanongäng till nästa år och hitta förstärkningar innan fönstret stänger. Eller springar alla i Timrås ledning och tycker en massa i korridorerna inför en match?? Stabil organisation det här, med tanke på svaret verkar det så.