TD: FBK spelade i vitt omg 36 när dom mötte lule iaf :) även FHC borta mot MoDo omg 35 spelade i vitt. Luleå däremot spelade i gult i omg 35 när dom gästade RBK.
Inlägg: 1105791
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: senast Lule körde med vita var borta mot FBK omg 29 sen dess har dom kört på med gula :) men innan omg 29 var dom ofta vit klädda...