mikenomad: jo men det var lite av ett flytmål även om det var ett okej anfall. Sedan har pucken vara nära att gå in bakom Backlund ett flertal gånger.
Men som sagt det är bara att tacka och ta emot. Sedan är det klart att det ser ut att gå långsamt när man bara glott på Småkronorna dom senaste dagarna :P
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men som sagt det är bara att tacka och ta emot. Sedan är det klart att det ser ut att gå långsamt när man bara glott på Småkronorna dom senaste dagarna :P