1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1105971

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
Hej! För att se på matchen så måste du först ladda ned Sopcast 2.0.4, det gör du här: www.download.com/3001-13632_4-10781309.html

Sedan laddar du ner VLC media player här: www.download.com/3001-13632_4-10781296.html

Installera båda programmen och surfa sedan in på www.myp2p.eu och klicka på fliken Live Sports högst upp på skärmen. Sedan väljer du icehockey strax under fliken. Där klickar du på den lilla TV ikonen till höger om matchen du vill se. Sedan klickar du på en länk som heter Play. Då öppnas sopcast. Öppna sedan VLC Media Player och välj arkiv -> öppna nätverksström -> HTTP -> skriv in: 127.0.0.1:8902 och tryck på OK. Då börjar matchen sändas i VLC.

Lycka till!...

Den guiden fick jag av Jensen_12

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-01-03
nectis: Tackar. Ska testa det nån gång :)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...