250kg kärlek: Eftersom det är uppenbart att varken media eller supporterklubben törs ställa ledningen mot väggen varför kan då inte nån supporter ta o skriva en lång insändare i ST eller Dagbladet o beskriva vad merparten av våra supportrar tycker o tänker om det som händer?... detta skulle kanske tvinga fram att TJ tar bladet från munnen o uttalar sig?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Eftersom det är uppenbart att varken media eller supporterklubben törs ställa ledningen mot väggen varför kan då inte nån supporter ta o skriva en lång insändare i ST eller Dagbladet o beskriva vad merparten av våra supportrar tycker o tänker om det som händer?... detta skulle kanske tvinga fram att TJ tar bladet från munnen o uttalar sig?