The Fat Bastard: En hårt sluggande kanadick eller två lär hjälpa...är det inte det du förordat?
Annars håller jag med dig. Det finns inga spelare i världen som skulle kunna vända trenden i årets Timrå IK. För mycket människor i ledande positioner som tror sig veta. Hårda ord (överbevisa mig gärna).
Nä, slit av er slipsen, sälj lotter, och korv. Timrå Kommun är en av det fattigaste kommunerna i hela landet. Låt oss leva efter det. Idella insatser, uterinkar, lovikavantar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
The Fat Bastard: En hårt sluggande kanadick eller två lär hjälpa...är det inte det du förordat?
Annars håller jag med dig. Det finns inga spelare i världen som skulle kunna vända trenden i årets Timrå IK. För mycket människor i ledande positioner som tror sig veta. Hårda ord (överbevisa mig gärna).
Nä, slit av er slipsen, sälj lotter, och korv. Timrå Kommun är en av det fattigaste kommunerna i hela landet. Låt oss leva efter det. Idella insatser, uterinkar, lovikavantar.
Fler Uno Gordon åt folket!!