Inlägg: 1106804
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Kanske är bra att vi inte har ordinarie lag ikväll. Jag hoppas att det får resterande lag + eventuella juniorer att verkligen kriga för poäng.
Hur det än kommer att se ut så kommer jag nog att ha ont i magen.
Kanske man ska hålla sig hemma och titta på Sing a long eller något annat intressant istället ?
Hur det än kommer att se ut så kommer jag nog att ha ont i magen.
Kanske man ska hålla sig hemma och titta på Sing a long eller något annat intressant istället ?
Jo, Er bok är ju rätt roande nu, för oss utomstående, sas - Synd att HELA länet går så dåligt, samtidigt - att det skulle bli 3 "bottenmöten" i januari hade vi väl inte trott o hoppats på i höstas.
Å andra sidan är det ju poängmässigt inte helt kört, 3-4 vinster är "vi" uppe i slutspel igen.