Ett infomöte har man ju hoppats på men det hoppet har jag gett upp eftersom alla inom klubben utåt visar att läget är under kontroll, allt är bra, vi är nöjda med vår plats i tabellen just nu och ser fram emot att få spela kvalserien i mars.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ett infomöte har man ju hoppats på men det hoppet har jag gett upp eftersom alla inom klubben utåt visar att läget är under kontroll, allt är bra, vi är nöjda med vår plats i tabellen just nu och ser fram emot att få spela kvalserien i mars.
En aning tillspetsat men du fattar vad jag menar.