Angående min saklighet så kan jag väl säga att det är lätt att skylla på det när du vill slingra dig undan att svara på sakfrågorna, att jag sedan ställer dig mot väggen över vissa spörsmål har ingenting med saklighet eller inte att göra.
Men å andra sidan, om du vill se prov på vad riktig osaklighet är så har du ju alltid vikit ner dig när det hettar till.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
MIN läsförståelse är det inga problem med.
Angående min saklighet så kan jag väl säga att det är lätt att skylla på det när du vill slingra dig undan att svara på sakfrågorna, att jag sedan ställer dig mot väggen över vissa spörsmål har ingenting med saklighet eller inte att göra.
Men å andra sidan, om du vill se prov på vad riktig osaklighet är så har du ju alltid vikit ner dig när det hettar till.