Blizzard: Jag vet inte, jag sov på mina svenska lektioner.. Men lite förståelse med tanke vart han är ifrån (Bajen........) Men spelar han så här bra får han lixom säga så lixom hur mycket han vill lixon hela tiden TYP
Inlägg: 1107461
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
jens_88: jasså, Bajen...hm ok då. Han är förlåten :) Hoppas han får spela snart igen!