Inlägg: 1107519
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
-Gurra-: haha vist gör jag =) mamma som lärt mig :P haha gör det, btw så va sveriges dommare inatt totalt jävla värdelös hur många ggr ska man få åka på en målis innan det blir match straff ? patetiskt !
Nästan så man får lust att gräva fram silverkorset från smyckeskrinet.