TobiasThyr: Jasså, de missa jag. Såg matchen på Tv. Men de låter kanon för den är jäkligt snygg!
Inlägg: 1107786
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Vet inte om någon annan reagerade på att spelare som Samuelsson och Lander, som normalt huserar i en ren 4:e "ungdomsline", höjde sig med omgivningen.
Kanske är så att man bör blanda upp lite för att få ut mer av totalen. Dvs, att spela Lander - Samuellson - MPS i samma kedja kanske inte är särskilt klokt.
Hoppas på att se framförallt Lander och Pääjärvi i olika kedjor nästa match.
Sedan var även jag imponerade av #34 måste jag säga :-)
Kanske är så att man bör blanda upp lite för att få ut mer av totalen. Dvs, att spela Lander - Samuellson - MPS i samma kedja kanske inte är särskilt klokt.
Hoppas på att se framförallt Lander och Pääjärvi i olika kedjor nästa match.
Sedan var även jag imponerade av #34 måste jag säga :-)