Laken: Tenkrat kommer gå till Skellefteå för att spela med sin kompis Skrbek.
Inlägg: 1107791
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Snoop: Även Backlund "skulle kunna" gå till SAIK om han inte får AHL/NHL kontrakt...med tanke på stämningen i laget alla rykten säger. Men jag vet inte ett skit om om hur det är bland spelarna!
Sv: Silly season 08/09
Snoop: Tycker det inte låter ologiskt.. Timrå var väl ute efter Skrbek ett tag där? Kanske just Tenkie som tipsat om honom