Spanarn: Man får ju inte vara dum inte ;-) men tycker Challe kan släppa det där nu! Lite jolligt att han måste lägga in det i Match snack!
Inlägg: 1108161
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Blizzard mfl: Jag tycker Pääjärvi förtjänar, framförallt nu efter ett starkt JVM, mer än 9:47 minuter per match. Hoppas han får en vikrigare roll - det förtjänar han och ökar dessutom Timrås chanser att få behålla han till nästa säsong.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Blizzard:
Han kanske vill försöka stävja ytterliggare en vinklad tidningsrubrik om missnöje om lite speltid, vad vet jag...
Han kanske vill försöka stävja ytterliggare en vinklad tidningsrubrik om missnöje om lite speltid, vad vet jag...