Ja varför inte, konstigt nog har man fått lite tilltro till laget igen med jvm-boysen samt ett nyförvärv. Äntligen händer det nåt. Modo är ju pissdåliga och dessutom med ett stolpskott?! till nyförvärv. Kan bli bra start på veckan det där.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ja varför inte, konstigt nog har man fått lite tilltro till laget igen med jvm-boysen samt ett nyförvärv. Äntligen händer det nåt.
Modo är ju pissdåliga och dessutom med ett stolpskott?! till nyförvärv.
Kan bli bra start på veckan det där.