Är det bara jag som tycker matchen generellt går jävligt segt? Eller kanske man bara är kräsen efter JVM´s supertempo?
Inlägg: 1108665
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
Yellowcard: Jag är av samma åsikt. Det skulle vara roligt om det dök upp lite känslor i matchen, men det kanske vi förlorar på ?
Hur som haver - vi är ju med i matchen iaf.
Hur som haver - vi är ju med i matchen iaf.