250kg kärlek: Det är bara att fejsa fakta, TIK kommer vara lindansargäng ett antal år framöver. Det vi kan hoppas på är att vi kommer dansa kring slutspelssträcket och inte det andra strecket....
Målsättningen "fortfarande" slutspel?! Ja, det hoppas jag verkligen! Jag vill minnas att det före säsongen hette att målsättningen var topp 4 vilket är en viss skillnad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Målsättningen "fortfarande" slutspel?! Ja, det hoppas jag verkligen! Jag vill minnas att det före säsongen hette att målsättningen var topp 4 vilket är en viss skillnad.