1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1109044

Sv: TIK:s ekonomi

Abron:
Kan det bero på?

1, Många matcher --- Man väljer godbitarna
2, Dyra biljetter ------ Man väljer godbitarna
3, Alla matcher sänds på TV --- Bekvämlighet
4, Det länkas till web-tv på diverse forum -- Stor bov
5, Sopcast -- Större bov
6, Dreambox -- Den största boven

Undrar hur många som faller bort där, minst 1500 skulle jag tro, minst.


Svarskommentarer

Sv: TIK:s ekonomi
Per HApps: Du har glömt Olearys och diverse andra ställen som visar matchen offentligt.

Sen har mottagningsmöjligheterna ökat också, matcherna finns numera på satellit, kabel och IPTV.

Sv: TIK:s ekonomi
Per HApps: Hur mycket får TIK när jag tittar på PPV?

Sv: TIK:s ekonomi
Per HApps: 7. Vi har nästan lägst publiksnitt av samtliga lag trots ett ganska stort upptagningsområde.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer