kaofl: Jens_88's förslag är bra men ditt förslag ett strå vassare.
Inlägg: 1109497
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Såg två första perioderna när Njurunda mötte Härnösand i går kväll. En annan värld kan man säga. Men ändock kul att ha sett spel i en av de lägre divisionerna. Man kom ju också att tänka på Modin och Zetterberg som började i den hallen.