Spelar Nate bra? Har inte sett han spela, ser inte matcherna >.>
Inlägg: 1109615
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
saasta: Fullkomligt osynlig. Utom när han klappade om hela laget efter första perren. Snyggt gjort by the way
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
saasta: Lite osynlig men man ser han dock alltid stå framför mål vilket är bra:)