nixXz: Nu hoppas vi på att LHC får ett sparkmål godkännt och vinner med 4-3! =)
Inlägg: 1109687
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Bigthelin: Är det någon som sett Robin Jonsson i den tredje perioden. Är han bänkad eller har jag missat honom