ChriZt3r: Men för fan 4-2 Anger igen. Nu får dom skärpa sig bara ungefär 4 min kvar.
Inlägg: 1109704
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Hade våran 4-0 ledning varit en 2-0 ledning hade det stått 2-2 nu;) tur att vi ledde med mer än 2-0 den här gången då.