YES :D Skon seger eller vad! ^^
Inlägg: 1109716
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Viktig och skön seger, dock verkar ju MoDo ha vaknat rejält också. Ska vi kunna ta poäng i Ö-vik på måndag så krävs det nog ännu bättre spel och ett riktigt pp.
Det gäller att stå stadigt på jorden.
Det gäller att stå stadigt på jorden.
Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Lite smolk i bägaren, Nate och Tenkie inne på båda baklängesmålen.....men SKIT I DET! äntligen en vinst i "sexpoängare" mot DIF