1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1109838

Sv: Timrå IK - DIF 2009-01-10
Baker: Moe var ju klart bäst av backarna, iaf med puck. Det finns ingen i laget som vågar hålla i den som han gör idag och det finns heller ingen som kan leverera så öppnande och så oväntade passningar. Sen att det blir fel och lite för mycket ibland är lätt att ha överseende med när man ser hur han gång på gång vågar som om ingenting hade hänt.

De fanns dock ett par som inte riktigt höll nån vidare hög klass idag och det var främst Skogs och Erixon, men även Lotvonen. Att se hur de två förstnämnda agerade vid målen räcker för att ge dem underkänt och den sistnämnde förnekar sig sällan. Maken till seg och omständig har sällan skådats och hur han sen kan få spela poweplay är en gåta.

Men varför gnälla? Nu gläds vi åt tre poäng och ett tryggare avstånd neråt!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.