Baker: Jag håller med.
Inlägg: 1110038
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Skarin: Nu är det ju iofs ingen kille som är aktuell nu och när han var det så var han på tok för dyr sett till prestation. Men till nästa sässe så skulle jag inte ha tackat nej, fast något säger mig att vi i första hand kommer att få jaga spelande backar tills dess.