TD: Moe gjorde några misstag absolut men inte fan var han dålig. Inte hans bästa match men han var iaf okej.
Angående Pääjärvi så kan jag väl hålla med men inte för att Lander är dålig på något sätt utan Lander är om något rätt underskattad, MSP kastar en jävligt stor skugga där Lander tyvärr vistas. Men jag undrar om det inte vore bäst om dom fick lira i olika linor.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Angående Pääjärvi så kan jag väl hålla med men inte för att Lander är dålig på något sätt utan Lander är om något rätt underskattad, MSP kastar en jävligt stor skugga där Lander tyvärr vistas. Men jag undrar om det inte vore bäst om dom fick lira i olika linor.